1 maand later - Reisverslag uit Mutolere, Oeganda van Anita Pierik - WaarBenJij.nu 1 maand later - Reisverslag uit Mutolere, Oeganda van Anita Pierik - WaarBenJij.nu

1 maand later

Door: Anita Pierik

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 Januari 2013 | Oeganda, Mutolere

Het is 4 januari 2013. Ik ben weer een maand terug.
1 december 's avonds ziek geworden, maar na een gebroken nacht in het vliegtuig, bij thuiskomst de "hut"vol en 's middags al weer op het voetbalveld is dat ook niet verwonderlijk.
Prachtige bossen bloemen gehad en flesjes wijn. De vlag hing zelfs uit.
5 kg afgevallen!
Dinsdag 4 december weer aan het werk. De afdeling was versierd en van collega's een bos bloemen.
De mailbox vol!! En tot op heden nog een achterstand.
Wat opvalt is het abstracte niveau van vergaderen: waar gaat het over!?
Niet reageren, gewoon weer even wennen.
Veel belangstelling en meerdere interviews.
Gezamenlijke lunch met Robert, Rob, Edith, ik en meerdere collega's
De weblog is meer dan 4500 keer bekeken.
24 januari presentatie op het werk en in febr. en maart voor school en platte lands vrouwen.
De gestolen camera wordt gelukkig vergoed.
Over 1 week en 1 maand gaan respectievelijk Lisa en Bas een verre reis maken. Spannend maar fantastisch.
1 ding is zeker ik moet over een paar jaar weer terug naar Mutolere.
Heb al weer een paar keer mailcontact gehad met Jean Paul. Met de handhygiëne gaat het volgens hem goed.

Bedankt allemaal voor de belangstelling en de leuke reacties op mijn weblog.
Tijd om een fotoboek te maken.

  • 05 Januari 2013 - 10:41

    Nel V. Oostrum:


    Hallo Anita,

    Leuk te horen hoe het je nu met je gaat.

    Hier is het leven weer druk en bezig zijn.

    Je hebt weer een heel jaar voor je,wens een heel goed jaar toe met je gezin en je werk.


    Hartelijke Groeten Nel.

  • 05 Januari 2013 - 10:59

    Ria Schroer:

    Hoi Anita,

    We zijn bijna buren.........maar heb je helaas na thuiskomst niet meer gesproken. Heb nog wel een aantal keren aan jullie gedacht.........best wel een omschakeling naar zo'n intensieve indrukwekkende en mooie tijd.

    Binnenkort op het voetbalveld spreken we elkaar vast weer. In ieder geval alle goeds en nog de beste wensen voor jullie allemaal.

    Liefs, Ria

  • 06 Januari 2013 - 13:39

    Klaasje:

    Hallo Anita,

    Ik kan me goed voorstellen dat je er even aan moet wennen om hier weer in het ritme te komen. Het is echt een verschil van dag en nacht tussen Oeganda en Nederland. Bedankt voor dit laatste bericht, goed om het zo af te sluiten. Ik heb genoten van jullie ervaringen en verhalen!
    hartelijke groet,
    Klaasje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mutolere

Oeganda

We zijn nog aan het voorbereiden

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2013

Presentaties

22 Januari 2013

Film avond 8 februari

04 Januari 2013

1 maand later

03 December 2012

De terugreis en thuiskomst

29 November 2012

De laatste dagen in Oeganda.....
Anita

Ik ben 49 jaar, getrouwd met William en we hebben 3 kinderen: Bas(20), Lisa(18), en Gijs(16). Ik ben afdelingshoofd van de chirurgische afdeling in Gelreziekenhuizen locatie Zutphen. Mijn achtergrond: A,B en kinderverpleegkundige en management opleiding in de gezondheidszorg. De gezondheidszorg draag ik een warm hart toe. Hobby's: lezen, puzzelen, zingen/muziek, spelletjes,tuin,sporten en mijn gezin. Ik ben tevens coach van een voetbalteam waar met name studenten in spelen. Mijn man is voorzitter van vvVorden en alle 3 kinderen zitten op voetbal. De weekenden ben ik dus veel op de voetbalvelden te vinden. Via het werk ben ik, samenmet mijn vriendin en tevens collega uitverkoren om vrijwilligerswerk in het St.Francis Hospital in Mutolere in Oeganda te gaan doen. Hiermee gaat een kinderwens in vervulling. We hebben er beide veel zin in en zien het als een enorme uitdaging.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 51525

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 01 December 2012

Oeganda

06 September 2012 - 06 September 2012

Voorbereidingen

Landen bezocht: