Film avond 8 februari - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Anita Pierik - WaarBenJij.nu Film avond 8 februari - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Anita Pierik - WaarBenJij.nu

Film avond 8 februari

Door: Anita Pierik

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 Januari 2013 | Nederland, Vorden

Dag allen

Voor alle belangstellenden: Vrijdag avond 8 februari 19.30 uur, de film van ons avontuur in Oeganda.
De foto's hebben/kunnen jullie al op ons weblog (kunnen) bewonderen.

Adres:
Voetbalvereniging Vorden
Oude Zutphenseweg 11
7251 JX Vorden
Telefoon Clubgebouw: 0575-551966

Tot dan, Anita

  • 23 Januari 2013 - 08:00

    Nel V. Oostrum:



    Hallo Anita,

    Op vrijdag 8 febr. kom ik naar jullie belevenissen luisteren en kijken.


    Tot dan hatelijke gr. Nel.

  • 23 Januari 2013 - 08:52

    Henny Bilderbeek:

    ik ben ook van de party.
    gr henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vorden

Oeganda

We zijn nog aan het voorbereiden

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2013

Presentaties

22 Januari 2013

Film avond 8 februari

04 Januari 2013

1 maand later

03 December 2012

De terugreis en thuiskomst

29 November 2012

De laatste dagen in Oeganda.....
Anita

Ik ben 49 jaar, getrouwd met William en we hebben 3 kinderen: Bas(20), Lisa(18), en Gijs(16). Ik ben afdelingshoofd van de chirurgische afdeling in Gelreziekenhuizen locatie Zutphen. Mijn achtergrond: A,B en kinderverpleegkundige en management opleiding in de gezondheidszorg. De gezondheidszorg draag ik een warm hart toe. Hobby's: lezen, puzzelen, zingen/muziek, spelletjes,tuin,sporten en mijn gezin. Ik ben tevens coach van een voetbalteam waar met name studenten in spelen. Mijn man is voorzitter van vvVorden en alle 3 kinderen zitten op voetbal. De weekenden ben ik dus veel op de voetbalvelden te vinden. Via het werk ben ik, samenmet mijn vriendin en tevens collega uitverkoren om vrijwilligerswerk in het St.Francis Hospital in Mutolere in Oeganda te gaan doen. Hiermee gaat een kinderwens in vervulling. We hebben er beide veel zin in en zien het als een enorme uitdaging.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 51475

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 01 December 2012

Oeganda

06 September 2012 - 06 September 2012

Voorbereidingen

Landen bezocht: